Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm

W ostatnim czasie pojawia się na rynku coraz więcej publikacji związanych z Design Thinking. Jedną z nich jest książka „Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm” autorstwa Beverly Rudkin Ingle. Jest ona założycielką Resilient by Design – firmy konsultingowej z San Antonio w Teksasie. Książka nie jest źródłem przełomowych informacji czy tez zbiorem intrygujących studiów przypadku, ale też nie jest to jej celem. W sposób bardzo prosty i czytelny wprowadza czytelnika w świat Deisgn Thinking, szczególnie w obszarach związanych z funkcjonowaniem małych przedsiębiorstw i ich interakcji z lokalnymi społecznościami. Uporządkowany przekaz i zachowana logika w sposobie prezentacji, pozwalają dobrze zrozumieć Design Thinking i jego rolę w obszarach związanych z marketingiem, brandingiem czy też komunikacją. Wszystkim tym, którzy interesują się taką tematyką serdecznie polecamy i życzymy przyjemnej lektury

 

designthinking.pl

“Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm”

Beverly Rudkin Ingle

Podziel się

This Post Has 0 Comments

Leave A Reply