Design Thinking jako mistrz karaoke?

Coraz częściej pojawiają się tematy związane z projektowaniem usług przy pomocy Design Thinking,  pytania o interakcję z klientami, odbiorcami i użytkownikami końcowymi nowych produktów i usług. Tym samym coraz częściej można usłyszeć wątpliwości: co łączy, a co dzieli service design i design thinking? Czy jest to cienka linia, czy też gruba kreska, która kreśli różnice między projektowaniem usług, a myśleniem projektowym?

Na naszym portalu już pisaliśmy o service design jednak chcemy jeszcze raz powrócić do tego tematu za sprawą tekstu Marcina Chłodnickiego z Service Design Polska, który w subtelny i prosty sposób obrazuje różnicę miedzy design thinking i service design.

Service Design vs Design Thinking

Zapraszamy także do lektury “This is service design thinking” – poradnika, w którym te dwa obszary się spotykają i tworzą harmonijną całość 😉

Thisisservicedesignthinking.com

 

Podziel się

This Post Has 0 Comments

Leave A Reply