Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”
(Beata Michalska-Dominiak i Piotr Grocholiński) to pierwsza w Polsce książka na
temat design thinking pokazująca proces w bardzo praktyczny i użyteczny sposób,
prezentująca doświadczenia praktyków, którzy na co dzień wykorzystują myślenie
projektowe w polskim biznesie!
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat.
Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób
myślenia czy — jak kto woli — filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje
poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metoda
absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje — kulturze
zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów — pomaga nie tylko lepiej
odpowiadać na ludzkie potrzeby, ale też pozwala szybko odnajdować punkty zapalne,
których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy
oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa.
Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu,
w którym technologiczna wykonalność projektu łączy się z jego biznesową

Książka będzie fizycznie dostępna od 15 października, ale już można dokonać zakupu w przedsprzedaży. W załączeniu tekst, który można wykorzystać w całości lub części, poniżej link z informacją o książce.
https://klientocentryczni.pl/poradnik-design-thinking-jak-wykorzystac-myslenie-projektowe-w-biznesie/
Podziel się

This Post Has 0 Comments

Leave A Reply