Ładowanie Wydarzenia

« Wszystko Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Design Thinking czyli kreatywne myślenie i innowacyjność w praktyce.

23/06/2016 @ 9:00 am - 5:00 pm

Design Thinking to metoda pracy projektowej, łącząca w sobie kreatywność i innowacyjność w tworzeniu rozwiązań jednocześnie skoncentrowana jest Na realnych potrzebach
i problemach użytkowników lub klientów. Design Thinking to metoda projektowania zorientowanego na człowieka (Human-centered design). W swoim podejściu łączy potrzeby człowieka, opłacalność biznesową i wykonalność technologiczną. W połączeniu z technikami kreatywnymi, iteracyjnym, holistycznym i interdyscyplinarnym podejściem do projektowania oraz dogłębnym zrozumieniem potrzeb, sprzyja tworzeniu innowacyjnych rozwiązań.
Nasz 1 dniowy praktyczny warsztat poświęcony metodzie Design Thinking kierujemy
do wszystkich którzy chcą poznać zasady projektowania metodą Design Thinking,
w szczególności do menedżerów, kierowników projektu, osób odpowiedzialnych i zajmujących się na co dzień rozwojem produktu i usług.

Cel warsztatów:
Przygotowanie uczestników do stosowania metodyki Design Thinking w praktyce podczas opracowywania i weryfikowania nowych produktów i usług, ale również do doskonalenia już istniejących.
Zapoznanie uczestników się metodą DT: identyfikowanie problemów i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, techniki opracowania i doskonalenia pomysłów, pokonywanie barier kreatywnego myślenia. W trakcie warsztatów będziemy pracować nad konkretnymi rozwiązaniami. Nauczymy się wykorzystywać narzędzia projektowania innowacji w życiu zawodowym i prywatnym.
Pokazanie uczestnikom technik kreatywnego myślenia i stymulowania innowacyjności.

Nasze szkolenie to 1 dniowa edycja warsztatu w interdyscyplinarnym zespole ludzi, którzy dotychczas się nie znali, uczestnikach o często odmiennych preferencjach, poglądach
i potrzebach, z różnych dziedzin biznesu. Bo właśnie w różnorodności tkwi największy potencjał kreatywny.
Ludzka wyobraźnia jest nieograniczona, więc warto sprawdzić, co może zdziałać. Może w trakcie warsztatu powstaną rewolucyjne produkty lub usługi?

Co zyskuje uczestnik szkolenia:
Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił: zaplanować i przygotować proces projektowy metodą Design Thinking, określać jego poszczególne kroki, dobrać i dopasować narzędzia projektowe odpowiednie do projektowanych rozwiązań i wykorzystywać te narzędzia w kolejnych projektach. Zdobywa wiedza i umiejętności będą gotowe o wykorzystania od następnego dnia po warsztacie.

Zakres tematyczny:
Wprowadzenie do Design Thinking – kreatywność i innowacyjność w działaniu.

Przepracowanie poszczególnych etapów procesu:
1. Eksploracja – zajmiemy się identyfikacją problemów i przeprowadzaniem selekcji wg wartości. Określimy grupę docelową dla konkretnego problemu i popracujemy z mapą empatii. Omówimy rolę badań oraz dlaczego są one takie ważne. Ten etap zakończymy podsumowaniem naszej wiedzy o „problemie” i zdefiniowaniem wyzwania projektowego.
2. Kreacja – przyszedł czas na generowanie pomysłów i wybór najlepszych rozwiązań. Czeka nas praca z wykorzystaniem narzędzi gamestormingowych, m.in pisana burza mózgów 635, lista Osborna, klastrowanie. To twórcze myślenie w dochodzeniu do rozwiązania problemu.
3. Prototypowanie – dowiecie się, dlaczego warto prototypować i jak robić to szybko, bezkosztowo i skutecznie. Zajmiemy się przygotowaniem prototypu dla wypracowanego wcześniej pomysłu (storyboard lub moodboard).
4. Testowanie – dlaczego testowanie jest ważne i jak je zrealizować zyskując na wartości dla docelowego rozwiązania.
5. Wdrożenie – jak zaplanować skuteczne wdrożenie i nie poprzestać na „chwilowym” sukcesie. Praca z kartą projektu lub planem Sibbeta.
Szkolenie ma formę interaktywną (ćwiczenia, moderowane warsztaty i dyskusje). Wszystkie przekazane treści teoretyczne zostaną poparte rzeczywistymi przypadkami.

Odbiorcy szkolenia:
Warsztaty skierowane są do osób, które chcą tworzyć nowe, innowacyjne usługi i produkty, niezależnie od tego czy pracują w korporacji, czy chcą rozpocząć własną działalność. Warsztaty kierowane są zarówno do pracowników działów marketingu jak i kadry zarządzającej i liderów startupów. Wszystkich, którzy poszukują pierwiastka innowacyjności oraz nowych i sprawdzonych metod projektowania wartości.

Czas trwania szkolenia: 8 godzin
Cena szkolenia: 899 pln (netto)
Cena obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, przerwy kawowe oraz lunch.

Szczegóły: www

Rejestracja: www

 

 

Podziel się

Szczegóły

Data:
23/06/2016
Czas:
9:00 am - 5:00 pm
Wydarzenie Tagi:

Miejsce

Centrum Szkoleniowe ADGAR
al. Jerozolimskie 181b
Warszawa, Polska
+ Google Map

Organizator

FSCD Polska

This Post Has 0 Comments

Leave A Reply