Ładowanie Wydarzenia

« Wszystko Wydarzenia

O potrzebach gości – jak korzystać z guest experience?

Październik 7 - Październik 8

| zl1990
SZKOLENIE GUSTEXPERIENCE fb 828 x 315

Wifi i wygodne łóżko to za mało. Jeśli chcesz, żeby klienci wracali do Twojego hotelu i polecali go innym, skorzystaj ze szkolenia GUEST EXPERIENCE i dowiedz się jak zadbać o wyjątkowe doświadczenia gości.

o potrzebach gości – jak korzystać z guest experience?

2-dniowe szkolenie dla hotelarzy

Wyprzedź konkurencję i już teraz zacznij przygotowania do następnego sezonu!

program – dowiesz się jak:

  • efektywnie badać lojalność, satysfakcję i wizerunek hotelu wśród klientów hotelu oraz konkurencji
  • zbadać otoczenie konkurencyjne (analiza cenowa, analiza jakości usług i potencjału otoczenia)
  • “wejść w buty” gościa i odkryć jego prawdziwe potrzeby
  • stosować wybrane narzędzia design thinking (myślenia projektowego) oraz service design (projektowania usług)
  • zbierać informacje poprzez obserwacje oraz wywiady
  • porządkować i syntezować zebrane informacje
  • właściwie definiować potrzeby gości
  • uniknąć najczęstszych błędów popełnianych przez hotele

co zyskasz?

  • możliwość zmiany perspektywy i spojrzenia na swój hotel oczami gościa
  • poznasz metody i narzędzia badań różnych obszarów działalności hotelu
  • usystematyzujesz i uzupełnisz wiedzę o dostępnych sposobach badania klientów i otoczenia
  • doświadczysz jak w praktyce korzystać z wybranych narzędzi design thinking i service design
  • zaplanujesz najbliższe działania związane z wdrożeniem nowej wiedzy i narzędzi
  • otrzymasz wsparcie poszkoleniowe w formie konsultacji online (60 min.)

Nauczysz się samodzielnie badać i właściwie definiować potrzeby gości. Poznasz podstawy Guest Experience i nauczysz się jak je wdrożyć w swoim hotelu.

dla kogo jest szkolenie?

  • osób zajmujących się budowaniem relacji z gośćmi
  • menadżerów i właścicieli hoteli
  • specjalistów ds. marketingu, sprzedaży i obsługi
  • wszystkich, którzy chcą nauczyć się stosować narzędzia badań ilościowych, design thinking (myślenie projektowe) i service design (projektowanie usług), żeby odkrywać prawdziwe potrzeby gości

Szczegóły i rejestracja: www

 

Podziel się

Szczegóły

Start:
Październik 7
Koniec:
Październik 8
Koszt:
zl1990
Strona internetowa:
https://animatorzmian.pl/szkolenia/guest-experience/

Miejsce

Hotel Villa Natura
Dolsk, Polska

Organizator

Animator Zmian

This Post Has 0 Comments

Leave A Reply