Korzystamy z kawiarni z wielu powodów: żeby wypić dobrą kawę, umówić się na pierwszą randkę, znaleźć chwilę na wysłanie maila, przeczytać poranną prasę. Jedni są tam na chwilę, inni spędzają pół dnia. Jedni patrzą w ekran tabletu, inni prowadzą ożywione rozmowy z rodziną lub przyjaciółmi.
Jak moglibyśmy zaprojektować lepsze doświadczenie użytkownika kawiarni, aby wyjść naprzeciw tym różnym, wciąż zmieniającym się potrzebom?
Kawiarnia jest idealnym miejscem do badań i obserwacji różnych stylów życia i stanowi punkt wyjścia do przyjrzenia się szerszemu problemowi: spędzania czasu w przestrzeni publicznej.
Temat ten będzie przedmiotem praktycznego warsztatu Design Thinking – Happy Coffee. W pierwszej części spotkania przeprowadzimy fazę empatii z klientami kawiarni działających we Wrocławskim Rynku. Zbadamy ich potrzeby i problemy, dowiemy się w jakim celu korzystają z tych miejsc i co chcą osiągnąć. Na bazie wywiadów stworzymy persony i zdefiniujemy problem projektowy. W drugiej części warsztatu będziemy projektowali dla nich produkty i usługi przy wykorzystaniu technik kreatywnych oraz zbudujemy i przetestujemy proste prototypy najlepszych pomysłów.
Szczegóły i rejestracja: www