Szkolenie ma formę interaktywnych warsztatów (zespoły 4 – 5 osobowe), w trakcie których uczestnicy poznają od strony teoretycznej i praktycznej proces i narzędzia projektowania metodą Design Thinking. Obecnie jest to coraz bardziej popularna metoda pracy projektowej, skoncentrowana na realnych problemach i potrzebach użytkowników, współtworzeniu w interdyscyplinarnych zespołach. Łączy kreatywność i innowacyjność, dzięki którym Klienci pokochają Twoje produkty i usługi.
Również Ty pokochasz tę metodę, a po powrocie ze szkolenia będziesz mógł zastosować metodę myślenia projektowego w Twojej firmie.
Korzyści z uczestnictwa:
– zdobycie praktycznych umiejętności projektowania metodą Design Thinking;
– umiejętność zaplanowania projektu, identyfikacji problemu i definiowania wyzwania projektowego skoncentrowanego na realnych potrzebach użytkowników i celu biznesowego;.
– rozwinięcie umiejętności holistycznego patrzenia na problem biznesowy i społeczny;
– nauczenie się odpowiednio definiować grupy docelowe własnego produktu lub usługi;
– poznanie zastosowania technik kreatywnego generowania pomysłów i ich selekcji;
– nauczenie się prototypowania i testowania rozwiązań, bez ponoszenia kosztów; co zwiększa prawdopodobieństwo sukcesu własnych rozwiązań;
– poznanie narzędzi ewaluacji wdrożenia.
Cena: 1599 PLN + 23% VAT
Uczestnik szkolenia otrzyma zestaw praktycznych narzędzi i szablonów wykorzystywanych w poszczególnych fazach procesu.
Odbiorcy szkolenia:
– kadra zarządzająca i pracownicy działów marketingu, R&D, rozwoju produktów i usług obsługi klienta;
– właściciele małych firm;
– studenci studiów humanistycznych, informatycznych i inżynierskich;
– wszyscy, którzy słyszeli o metodzie Design Thinking i są zainteresowani innowacyjnymi metodami projektowania, a ich kreatywna dusza woła ciągle o nowe wyzwania.
Szczegóły i rejestracja: www