- Chcesz dostarczać klientom doświadczenia, które sprawią, że będą do Ciebie wracać?
- Chcesz, żeby obsługa klienta podnosiła wartość Twojego produktu lub usługi?
- Chcesz, żeby Twoi klienci opowiadali swoim znajomym, jak świetnie zostali obsłużeni?
Jeżeli odpowiedziałeś TAK, na któreś z powyższych pytań, to zapraszamy na dynamiczne warsztaty Design Thinking. Dowiesz się jak projektować unikalne doświadczenia klientów i jak możesz wykorzystać do tego kulturę swojej firmy. Pozwoli Ci to dostrzec nowe możliwości wyróżnienia się obsługą klienta
PO CO PRZYJŚĆ NA TE WARSZTATY?
- doświadczysz przyspieszonego procesu projektowania doświadczeń klientów metodą Design Thinking
- dowiesz się jak obierać punkt widzenia klienta i w efekcie lepiej rozumieć jego problemy
- zobaczysz jak szybko prototypować i testować pomysły
- poznasz odkrycia psychologii behawioralnej, które pozwolą Ci kreować wyjątkowe doświadczenia klientów
- wypróbujesz narzędzia Design Thinking, dzięki czemu zrozumiesz o co w tym chodzi
- spotkasz ciekawych ludzi, co będzie świetną okazją do wymiany doświadczeń
DLA KOGO?
Managerów i dyrektorów odpowiedzialnych za:
- obsługę klienta
- tworzenie doświadczeń klientów w punktach obsługi klienta, salonach sprzedaży
- kontrolę jakości obsługi klienta
Więcej szczegółów na stronie: www