Most Popular

Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Jak zaprojektować wyjątkową obsługę klienta? – warsztaty Design Thinking

01/02/2017 @ 09:00 - 17:00

  • Chcesz dostarczać klientom doświadczenia, które sprawią, że będą do Ciebie wracać?
  • Chcesz, żeby obsługa klienta podnosiła wartość Twojego produktu lub usługi?
  • Chcesz, żeby Twoi klienci opowiadali swoim znajomym, jak świetnie zostali obsłużeni?

Jeżeli odpowiedziałeś TAK, na któreś z powyższych pytań, to zapraszamy na dynamiczne warsztaty Design Thinking. Dowiesz się jak projektować unikalne doświadczenia klientów i jak możesz wykorzystać do tego kulturę swojej firmy. Pozwoli Ci to dostrzec nowe możliwości wyróżnienia się obsługą klienta
PO CO PRZYJŚĆ NA TE WARSZTATY?

  • doświadczysz przyspieszonego procesu projektowania doświadczeń klientów metodą Design Thinking
  • dowiesz się jak obierać punkt widzenia klienta i w efekcie lepiej rozumieć jego problemy
  • zobaczysz jak szybko prototypować i testować pomysły
  • poznasz odkrycia psychologii behawioralnej, które pozwolą Ci kreować wyjątkowe doświadczenia klientów
  • wypróbujesz narzędzia Design Thinking, dzięki czemu zrozumiesz o co w tym chodzi
  • spotkasz ciekawych ludzi, co będzie świetną okazją do wymiany doświadczeń

DLA KOGO?
Managerów i dyrektorów odpowiedzialnych za:

  • obsługę klienta
  • tworzenie doświadczeń klientów w punktach obsługi klienta, salonach sprzedaży
  • kontrolę jakości obsługi klienta

Więcej szczegółów na stronie: www

Szczegóły

Data:
01/02/2017
Godzina:
09:00 - 17:00
Wydarzenie Tagi:

Miejsce wydarzenia

EGO Idea Den
ul. Ząbkowska 11 lok. 27
Warszawa (Praga Północ), Polska
+ Google Map

Organizator

DT Makers
Witryna internetowa:
http://dtdlafirm.pl/