Most Popular

Dom: nowe funkcje. Diagnoza nowych potrzeb metodą design thinking.

Zapraszamy Was do świata nowych potrzeb użytkowników. Przez ostatnie 6 tygodni mieliśmy przyjemność rozmawiać z różnymi osobami na temat tego jak zmieniły się ich wnętrza w związku z przymusowym #lockdown.

Dowiedzieliśmy się m.in: jak zaaranżowali swoje przestrzenie, co było dla nich wyzwaniem, oraz gdzie szukali inspiracji?. Dotarliśmy zarówno do osób mieszkających samotnie jak i wieloosobowo, w małych i większych przestrzeniach, z dużym apetytem na zmiany we wnętrzach i na początku swojej mieszkaniowej drogi.

Wszystko po to, aby przyjrzeć się tematowi nowych funkcji domu z różnych perspektyw. Różne spojrzenia, doświadczenia i emocje stały się dla nas inspiracją do definiowania potrzeb, które znajdziecie w przygotowanej przez nas publikacji, która od dziś jest już dostępna i gotowa do pobrania 🙂

Badania były realizowane w trakcie trwania epidemii #COVID, ale wierzymy że wyszukane potrzeby i zdefiniowane na ich bazie wyzwania będą inspiracją na dłużej. W Design Thinking Institute zauważyliśmy, że takie ekstremalne sytuacje sprawiają, że łatwiej osobom rozmawiać o swoich doświadczeniach i emocjach, wyrażać swoje potrzeby. To ułatwia definiowanie wyzwań projektowych dla biznesu na przyszłość.

Mamy nadzieję, że publikacja, którą opracowałyśmy, okaże się przydatna dla Was w procesach projektowych i usprawnianiu komunikacji, produktów czy usług, być może, zainspiruje do drobnych ulepszeń na co dzień! 🙂

Link do pobrania opracowania: https://forms.gle/

Życzymy miłej i inspirującej lektury!

Design Thinking Institute

    Leave Your Comment

    Your email address will not be published.*