Opis:
Niewiele jest okazji, aby zyskać unikalną i praktyczną wiedzę bezpośrednio od praktyków i od razu samodzielnie z niej korzystać. Przygotuj się na 2 dni intensywnej współpracy i inspiracji przy jednoczesnym zdobywaniu wiedzy o projektowaniu w biznesie, o tym co to jest design thinking i service design jak wykorzystać te metody, aby skuteczniej pracować, projektować i żyć!
Na czym polega szkolenie?
Koncentrujemy się na przekazaniu praktycznych umiejętności w zakresie zastosowania metodyki Myślenia Projektowego (Design Thinking) oraz Strategicznego Projektowania Usług (Service Design) w biznesie. Uczymy przez doświadczanie. Dajemy autorskie narzędzia, które po szkoleniu mogą być łatwo zaimplementowane w Waszym środowisku pracy.
Dla kogo?
specjalistów HR
menedżerów
właścicieli produktów i procesów oraz zarządzających sprzedażą
kierowników projektów
dla wszystkich tych, którzy chcąc poznać nowy sposób myślenia i spojrzenia na zmieniające się potrzeby klientów i proces tworzenia skutecznych rozwiązań.
Po więcej informacji zapraszamy na stronie organizatora: www.klientocentryczni.pl
Prowadzący:
Beata Michalska-Dominiak
Piotr Grocholiński
Organizator:
Klientocentryczni
Rejestracja:
http://klientocentryczni.pl/akademia-design-thinking-zdobadz-kompetencje-ktorych-nie-zastapia-roboty/
Terminy i miejsce:
Kraków: 13-14 czerwca 2018 r.
Warszawa: 2-3 lipca 2018 r.
Łódź: 9-10 lipca 2018 r.