Jeśli jesteś liderem IT, tworzysz nowatorskie rozwiązania cyfrowe, pracujesz dla klientów zewnętrznych lub wewnętrznych, prowadzisz projekty, tworzysz wymagania i wdrażasz transformację cyfrową, to szkolenie jest dla Ciebie!
Poznaj nowe metody projektowania usług. Dowiedz się, jak włączyć „Design” do procesów realizowanych w Agile oraz zyskaj umiejętność facylitacji procesów dla swoich zleceniodawców.
Przygotuj się na 2 dni intensywnej współpracy i inspiracji przy jednoczesnym zdobywaniu wiedzy o projektowaniu w biznesie, o tym co to jest design thinking i service design jak wykorzystać te metody, aby skuteczniej pracować.
Cele szkolenia
Koncentrujemy się na przekazaniu praktycznych umiejętności w zakresie zastosowania metodyki Myślenia Projektowego (Design Thinking) oraz Strategicznego Projektowania Usług (Service Design) w procesach IT. Uczymy przez doświadczanie. Dajemy autorskie narzędzia, które po szkoleniu mogą być łatwo zaimplementowane w Twoim środowisku pracy.
Szkolenie to usystematyzowane kompendium wiedzy na temat projektowania w biznesie, które dostarcza umiejętności, jak:
Dla kogo?
Więcej dowiesz się na:
https://klientocentryczni.pl/design-sprint-czyli-jak-wdrozyc-design-thinking-w-procesach-it/