
dla kogo?
- pracowników agencji reklamowych, działów marketingu, rozwoju i innowacji
- pracowników działów human resources oraz zajmujących się employer brandingiem
- trenerów, którzy chcą poszerzyć kompetencje o nowe narzędzia
- firm szukających innowacyjnych rozwiązań i pomysłów
- dyrektorów szkół i nauczycieli szukających inspiracji na wprowadzenie zmian w swoich placówkach
- wszystkich, którzy chcą nauczyć się stosować narzędzia design thinking (myślenie projektowe) i service design (projektowanie usług), żeby poprawić doświadczenia klientów (customer experience)
co zyskasz?
- zapoznasz się w praktyce ze wszystkimi etapami procesu design thinking
- wykorzystasz wybrane narzędzia design thinking do pracy na prawdziwym przypadku
- dowiesz się jak „wejść w buty” klienta, żeby lepiej zrozumieć jego potrzeby
- poznasz techniki podnoszenia energii grupy i generowania pomysłów
- otrzymasz różne sposoby na wybór najbardziej obiecujących pomysłów
- poznasz szybkie i tanie sposoby prototypowania i testowania rozwiązań
- dowiesz się jak dobrać odpowiedni zespół i przygotować proces korzystając z design thinking
- poznasz dobre praktyki stosowania narzędzi design thinking
- dowiesz się jak uniknąć najczęstszych błędów przy stosowaniu myślenia projektowego
Otrzymasz również:
- drukowany podręcznik dla moderatorów design thinking z opisem stosowanych zasad i narzędzi
- dostęp do grupy na facebooku stworzonej do dyskusji, wymiany informacji i wsparcia przy projektach
- możliwość skorzystania z bezpłatnej zdalnej konsultacji w ciągu pół roku po szkoleniu
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Szczegóły i rejestracja: www