dla kogo są te warsztaty?
- pracowników agencji reklamowych, działów marketingu, rozwoju i innowacji
- pracowników działów human resources oraz zajmujących się employer brandingiem
- trenerów, którzy chcą poszerzyć kompetencje o nowe narzędzia
- firm szukających innowacyjnych rozwiązań i pomysłów
- wszystkich, którzy chcą wzmocnić swoje kreatywne myślenie i nauczyć się stosować narzędzia design thinking
program warsztatów:
- omówimy jak dobrać odpowiedni zespół do wyzwania
- określimy jak przygotować przestrzeń i zasoby
- poznasz i przećwiczysz wykorzystanie wybranych narzędzi
- narzędzia wykorzystywane do poznania sytuacji i zrozumienia użytkownika
- narzędzia kreatywnej rozgrzewki
- metody kreatywnego generowania pomysłów
- metody prototypowania
- metody testowania rozwiązań
- omówimy jak zadbać o siebie, zespół i proces w trakcie pracy
- dyskusja podsumowująca – wymiana wniosków i spostrzeżeń
co zyskasz?
- poznasz dobre praktyki stosowania narzędzi design thinking
- dowiesz się jak uniknąć najczęstszych błędów przy stosowaniu myślenia projektowego
- dowiesz się jak dobrać odpowiedni zespół i przygotować proces
- dowiesz się jak wprowadzić grupę „w buty” użytkownika, żeby lepiej zrozumiała jego potrzeby
- otrzymasz różne sposoby na wybór najbardziej obiecujących pomysłów
- poznasz techniki podnoszenia energii grupy i generowania pomysłów
- poznasz szybkie i tanie sposoby prototypowania i testowania rozwiązań
- będziesz mieć możliwość wymiany doświadczeń i wzajemnej inspiracji od innych praktyków
- otrzymasz drukowane materiały szkoleniowe z opisem stosowanych zasad i narzędzi
- dostęp do grupy na facebooku stworzonej wyłącznie dla uczestników moich szkoleń do dyskusji, wymiany informacji i wsparcia przy projektach
- możliwość skorzystania z bezpłatnej konsultacji mailowej w ciągu pół roku po szkoleniu
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Szczegóły i rejestracja: WWW