- Co to jest ekonomia behawioralna?
- W jaki sposób skutecznie kształtować zachowania klientów?
- Jak połączyć dwie unikatowe metody: design thinking i ekonomię behawioralną?
- Jak za ich pomocą osiągać cele zespołu, działu lub całej organizacji?
Jeżeli chcesz poznać odpowiedź na te pytania, to zapraszam Cię do udziału w warsztatach: Jak projektować zachowania klientów za pomocą design thinking i ekonomii behawioralnej?
DLACZEGO WARTO?
Podczas tego praktycznego i merytorycznego spotkania:
- poznasz przykłady obliczania ROI z projektów design thinking,
- doświadczysz pracy metodą design thinking na konkretnym wyzwaniu biznesowym,
- poznasz w praktyce autorskie narzędzia z ekonomii behawioralnej,
- spędzisz czas w biznesowej, ale również otwartej i kreatywnej atmosferze (mówmy sobie po imieniu).
DLA KOGO?
Warsztaty będą miały największą wartość i są zaprojektowane dla dyrektorów i managerów odpowiedzialnych w swoich organizacjach za:
- rozwój aktualnych i nowych produktów usług,
- doświadczenia klientów,
- marketing,
- innowacje.
Rejestracja i więcej szczegółów znajdziesz na stronie: