Wifi i wygodne łóżko to za mało. Jeśli chcesz, żeby klienci wracali do Twojego hotelu i polecali go innym, skorzystaj ze szkolenia GUEST EXPERIENCE i dowiedz się jak zadbać o wyjątkowe doświadczenia gości.
o potrzebach gości – jak korzystać z guest experience?
2-dniowe szkolenie dla hotelarzy
Wyprzedź konkurencję i już teraz zacznij przygotowania do następnego sezonu!
program – dowiesz się jak:
- efektywnie badać lojalność, satysfakcję i wizerunek hotelu wśród klientów hotelu oraz konkurencji
- zbadać otoczenie konkurencyjne (analiza cenowa, analiza jakości usług i potencjału otoczenia)
- “wejść w buty” gościa i odkryć jego prawdziwe potrzeby
- stosować wybrane narzędzia design thinking (myślenia projektowego) oraz service design (projektowania usług)
- zbierać informacje poprzez obserwacje oraz wywiady
- porządkować i syntezować zebrane informacje
- właściwie definiować potrzeby gości
- uniknąć najczęstszych błędów popełnianych przez hotele
co zyskasz?
- możliwość zmiany perspektywy i spojrzenia na swój hotel oczami gościa
- poznasz metody i narzędzia badań różnych obszarów działalności hotelu
- usystematyzujesz i uzupełnisz wiedzę o dostępnych sposobach badania klientów i otoczenia
- doświadczysz jak w praktyce korzystać z wybranych narzędzi design thinking i service design
- zaplanujesz najbliższe działania związane z wdrożeniem nowej wiedzy i narzędzi
- otrzymasz wsparcie poszkoleniowe w formie konsultacji online (60 min.)
Nauczysz się samodzielnie badać i właściwie definiować potrzeby gości. Poznasz podstawy Guest Experience i nauczysz się jak je wdrożyć w swoim hotelu.
dla kogo jest szkolenie?
- osób zajmujących się budowaniem relacji z gośćmi
- menadżerów i właścicieli hoteli
- specjalistów ds. marketingu, sprzedaży i obsługi
- wszystkich, którzy chcą nauczyć się stosować narzędzia badań ilościowych, design thinking (myślenie projektowe) i service design (projektowanie usług), żeby odkrywać prawdziwe potrzeby gości
Szczegóły i rejestracja: www