Pierwsze w Polsce pogłębione warsztaty strategiczne oparte na metodzie Design Thinking, dotyczące problemu, z którym mierzą się obecnie firmy i instytucje:
- Jak przyciągnąć i zatrzymać w pracy przedstawicieli pokolenia Millenialsów?
- Jak zmieniać i tworzyć kulturę organizacji dostosowaną do zmian pokoleniowych?
Dla kogo:
- dla managerów i przedstawicieli dużych firm / instytucji/ korporacji
- dla szefów i pracowników działów HR,
- labów innowacji
- liderów zmian w organizacji
Co to jest:
To nowa formuła pracy nad danym zagadnieniem. To proces rozpoczynający się pogłębionymi badaniami potrzeb Millenialsów. Wyniki badań opracowane przez zespół researcherów DTP oraz prezentacja o zmianach pokoleniowych będą podstawą pracy warsztatowej. Efektem warsztatów będą 4 konkretne rozwiązania. Rekomendacje do wdrożenia wraz z opisami przedstawicieli Millenialsów oraz wnioskami zespołu Design Thinking Poznań zostaną ujęte w raporcie, który uczestnicy Work Up-a otrzymają po warsztatach.
Co zyskasz?
- zrozumienie potrzeb i motywacji Millenialsów jako pracowników
- doświadczenie pracy metodą DT
- poznanie konkretnych narzędzi Design Thinking
- umiejętność generowania innowacyjnych rozwiązań
- inspirację do działania
- okazję do wymiany doświadczeń podczas sesji networkingu
Co zyska Twoja firma?
- wiedzę o potrzebach i motywacjach Millenialsów na rynku pracy
- pomysły z rekomendacjami do wdrożenia
- inspiratora zmian w firmie wyposażonego w konkretny proces,
- narzędzia i rozwiązania
Cena :
Cena 960 zł netto (+VAT) / osoba obejmuje:
- materiał badawczy przygotowany na warsztaty
- udział 1 osoby w warsztatach
- komplet materiałów i narzędzi do pracy warsztatowej
- catering: kawę, herbatę, wodę, przekąski, ciepły lunch
- organizację networkingu
- raport po warsztatach