Nauczysz się :
– zarządzać wszystkim elementami procesu design thinking
– dobierać uczestników procesu projektowego do poszczególnych etapów
– dopasowywać składowe procesu do typu projektu i wyzwania
– skalować proces w zależności od budżetu i dostępnego czasu
Czego doświadczysz w czasie kursu?
– zaprojektujesz trzy różne procesy design thinking (tworzenia usługi, produktu, strategii)
– projektowania procesu design thinking w zespole
Dla kogo?
Dla osób, które chcą się doskonalić swoje umiejętności w zarządzaniu procesami realizowanymi metodą design thinking. Niezbędna jest znajomość procesu design thinking. Podczas kursu nie będą omawiane podstawy metody.*
Kurs dostępny dla osób z wszystkich branż. Proces design thinking jest uniwersalny. Ten sam framework możesz zastosować w swoim obszarze.
Umiejętność projektowania procesu design thinking może przyczynić się do efektywnego wykorzystania zasobów firmy/organizacji.
To podstawowa kompetencja dla managerów z działów:
– product development
– new business
– HR
– innovation/ R&D
– marketing
– UX
oraz wśród: :
– trenerów i konsultantów biznesowych
– managerów agencji kreatywnych