Szukasz pomysłów na nowe produkty, które klienci będą polecać innym?
Chcesz stworzyć innowacyjne sposoby docierania do potencjalnych klientów?
Chcesz poznać metody na wzmocnienie kreatywności i zaangażowania zespołu?
Skorzystaj z nowoczesnych narzędzi design thinking, poznaj nowy sposób myślenia i uwolnij swój kreatywny potencjał!
dla kogo są te warsztaty?
* pracowników agencji reklamowych, działów marketingu, rozwoju i innowacji
* pracowników działów human resources oraz zajmujących się employer brandingiem
* trenerów, którzy chcą poszerzyć kompetencje o nowe narzędzia
* firm szukających innowacyjnych rozwiązań i pomysłów
* wszystkich, którzy chcą wzmocnić swoją kreatywność i poznać narzędzia design thinking
program warsztatów:
* poznasz założenia metodologii DT
* omówimy pięcioetapowy model procesu DT (empatia, diagnoza potrzeb, generowanie pomysłów, prototypowanie i testowanie)
* dowiesz się jak poznać i zrozumieć użytkownika korzystając z narzędzi DT (empatia)
* będziesz pracować nad diagnozowaniem potrzeb użytkownika
* weźmiesz udział w kreatywnym generowaniu pomysłów
* dowiesz się jak wybrać najbardziej obiecujące pomysły
* weźmiesz udział w prototypowaniu wybranych rozwiązań
* będziesz miał okazję przetestować prototyp i zebrać informację zwrotną
* doświadczysz jak udoskonalać prototyp po testowaniu
co zyskasz?
* zapoznasz się w praktyce ze wszystkimi etapami procesu DT
* wykorzystasz wybrane narzędzia DT do pracy na prawdziwym przypadku
* dowiesz się jak „wejść w buty” klienta, żeby lepiej zrozumieć jego potrzeby
* rozwiniesz umiejętność szukania innowacyjnych rozwiązań (myślenie out of box)
* poznasz zasady efektywnej współpracy podczas grupowej pracy projektowej
* wzmocnisz własną kreatywność
Szczegóły i rejestracja: WWW